Inzamelen kleding

Voor het zevende jaar hebben we kleding ingezameld voor de armsten in het plaatsje Cristuru Secuiesc. Deze groepen zijn opgegeven door de burgemeester en zijn in de eerste plaats de families met een persoon in huis dat geestelijk en/of lichamelijk beperkt is.

We hoeven in tegenstelling met vorige jaren niet meer te stoppen met inzamelen. we mogen nu een ruimte gebruiken waar we voorlopig niet uit hoeven. De kledinginzameling voor de volgende keer kan dus gewoon doorgaan.

In gesprekken met de Burgemeester van Cristuru Secuiesc kwam  naar voren bij welke bevolkingsgroep de nood het hoogste was.
In Cristuru Secuiesc richten we dan provisorisch een ‘winkel’ in waar zij uitgenodigd worden.

We zamelen kleding in, maar dat betreft eigenlijk alles wat de wasmachine in gaat en wat verder op het lichaam gedragen wordt. U moet dan natuurlijk denken aan kleding, maar vooral ook aan schoenen, riemen, handtassen, ondergoed, sokken, mutsen, handdoeken/badlakens, beddengoed, dekens/dekbedden, gordijnen, enz, enz.
Als u kleding voor ons heeft kunt u dat bij voorkeur brengen naar onze opslag aan het Regioplein waar meestal op maandagmorgen iemand is. Graag eerst even bellen naar 0224 298195 om dag en/of tijdstip af te spreken.

Op de foto ziet u een overzicht van de ‘winkel’